Opinia użytkownika: Marlon
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: W związku z pojawieniem się Klubu Super Obserwatora, wielu obserwatorów pretendujących do tego tytułu postanowiło zabrać w tej sprawie głos. Muszę przyznać, że czytając te wszystkie opinie całkowicie się z nimi zgadzam. Wyróżnienie uczestników mianem Super Obserwatora nie powinno następować po dodaniu 30 obserwacji, ponieważ nie jest to moim zdaniem imponująca ilość, wręcz uważam, że obserwatorzy którzy mają na swoim koncie po 500 czy 1000 obserwacji mogą czuć się dotknięci. Skoro jakoscobslugi.pl stworzyła ranking 100 najlepszych obserwatorów, to może powinna zawęzić grono Super Obserwatorów do uczestników tego rankingu. Mniejsza aktywność na portalu powodowałaby spadek w rankingu bądź z niego wypadnięcie i zapis o tym, że należy dodać jedną obserwację na 100 dni nie byłby konieczny. Uważam również, że obniżenie progu punktowego jest bardzo zachęcające do uczestnictwa w programie, jednak obniżenie progu nie powinno obowiązywać wyłącznie do końca lipca, lecz przez cały czas. Zgadzam się z uczestnikami, że w tym konkursie nagrody są najmniej atrakcyjne i wśród wielu komentarzy widziałem kilka ciekawych propozycji nagród, były to m.in.: sprzęt AGD, RTV, bony na zakupy. Myślę, że nagrody powinny być bardziej wartościowe, bo przecież chcecie docenić naszą pracę. Chcecie pokazać, że Wam na nas, obserwatorach zależy i zachęcić do dalszego działania. Bardzo bym chciał, abyście wzięli pod uwagę głosy użytkowników, a nie pisali, że nagrody i konkurs nie wszystkim muszą się podobać, bo to nie jest zwykły konkurs tylko długofalowy program gratyfikacyjny.