Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Orange

Treść opinii: Personel, który dzwoni do swoich klientów przede wszystkim kłamie. Nie zdarzyło mi się raz, że trafiłam na osoby, które zapewniały, że promocje będzie włączona przez cała długość trwania oferty. W praktyce jednak była ona wyłączana po 3 miesiącach. Pierwsze co robią to przemycają informację w środku zdania, po cichu, tak aby potencjalny klient nie zrozumiał jasno przekazu, albo uznał informację dla niego najmniej korzystną za najmniej istotną. Kiedy jednak przychodzą w związku z tym wątpliwości, otrzymują kłamliwe odpowiedzi. W strachu o swoje premie chcą zdobyć jak największą liczbę klientów. Może wydawać się nawet, że są instruowani by wprowadzać klienta w błąd, co miałoby skutkować podpisaniem umowy. Szczególnym brakiem litości personel odznacza się w stosunku do osób starszych. Posiadając informacje statystyczne, które z pewnością mówią o tym, że osoby starsze nie zgłaszają reklamacji, a także nie mają wiedzy w zakresie praw klienta, personel w łatwy sposób manipuluje osobami w wieku podeszłym. Jest to jednak personel uprzejmy, chętny do pomocy, starający się przedstawić ofertę dość szybko aby nie tracić czasu klienta, który się niecierpliwi. Jeżeli chodzi o wiedzę personelu, to zdarza się, że nie znają odpowiedzi na pytania, na które odpowiedzi nie są oczywiste dla klienta.