Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Sklep idealny. Weszłam do sklepu w poszukiwaniu jednego z elementów wyposażenia domu. Na odpowiednim dziale zaczęłam oglądać elementy. Po dosłownie minucie podszedł do mnie pracownik i zaproponował pomoc. Starał się bardzo dokładnie poznać parametry (wymiary), sprzętu, który chciałam kupić. Miałam trochę problemów z podaniem mu tych danych, okazało się, że chcę dokupić komponent do czegoś, co było produkowane kilka lat temu i może nie być kompatybilne. Pracownik bardzo się starał, nie było dla niego problemem pokazywanie mi kolejnych elementów, przywiózł dużą drabinę i podawał mi produkty z górnych części regału. W końcu wybraliśmy element, który powinien pasować. Pracownik upewnił mnie, że jeżeli ten element nie będzie pasował, mogę go przymierzyć w domu zwrócić w dowolnym sklepie sieci, nawet nie koniecznie w tym, w którym kupowałam. Podeszłam do kasy. Pracownica przy kasie była uprzejma, witała się, żegnała, stosowała zwroty grzecznościowe. Również upewniła mnie co do możliwości zwrotu. Element nie pasował, dwa, trzy dni później przyjechałam go oddać. Pracownicy nie robili mi żadnych problemów, przyjęli zwrot i zwrócili gotówkę. Pracownik pomógł mi znaleźć nowy element, tym razem pasujący. Sklep jest bardzo czysty, produkty stały na swoich miejscach, nie było problemu z przejściem.