Opinia użytkownika: Agnieszka_1279
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: W połowie czerwca kupiłam w tej placówce kafetterię. Niestety, podczas robienia w niej kawy, ciekła. Poszłam więc do hipermarketu, aby oddać uszkodzony sprzęt lub wymienić na inny. Podeszłam do Centrum Obsługi Klienta i stanęłam w kolejce. Mimo, iż byłam 4, na swoją kolej czekałam dobre 15 minut. Pracownica z działu obsługi klienta jednak podeszła do mnie, jak do człowieka i wytłumaczyła, jak powinnam w tej sprawie postąpić. Okazało się, że powinnam wziąć sobie albo inny egzemplarz takiego samego modelu albo podobny cenowo inny model kupionego przeze mnie sprzętu. Poszłam więc na halę sprzedaży i tak też zrobiłam. Potem wróciłam do punktu obsługi klienta. Pracownica wydała mi nową katetterię sprawnie i szybko. W tym czasie nade mną stał ochroniarz. Czułam się niekomfortowo, ponieważ wyglądało to tak, jakby czyhał na mnie i chciał mnie złapać, bo coś ukradłam (musiałam wyjść poza linię kas, aby porozmawiać z pracownicą i dokonać wymiany). Poza tym większych zastrzeżeń do wizyty nie mam. Uważam, że nie sztuką jest sprzedać, ale również wziąć odpowiedzialność za to, co się sprzedało. A w moim przekonaniu pracownica Carrefour stanęła na wysokości zadania.