Opinia użytkownika: Marcin_1469
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Robiąc sobotnie zakupy staram się unikać godzin porannych unikając tym sposobem długich kolejek(pomimo zaangażowania personelu przy stuprocentowym obłożeniu kas). Sieć Biedronka z reguły tworzy swoje sklepy w punktach silnie zurbanizowanch gdzie niestety parkingi nie należą do największch. Jednak ta lokalizacja wita nas dużym parkingiem. Wchodząc zaczynam się zastanawiać co się musiało stać w tym miejscu, gdyż sklep wyglądał jak po sporym koncercie ( ulotki, opakowania po napojach a także pełen wózek makulatury przy regale ze słodyczami) . Odnosi się wrażenie, że serdeczny personel nie zamierza sprzątać ponieważ ( jest kilka możliwości): a) i tak do 21 będą klienci to nie opłaca się co chwile latać i śmieci zbierać b) prawdopodobnie z tego co dało się zauważyć na drugiej zmianie jest mniej pracowników, co odczuwa boleśnie ochrona wykonując pracę przy wykładaniu towaru wraz z paniami odrywającymi się od swoich obowiązków na dźwięk dzwonka aby rozładować kolejkę przy kasach. Po wybraniu produktów podczodzę do kasy gdzie obsługa działa sprawnie okazuje się że niestety w dobie plastikowych kart w dalszym ciągu nie można dokonać w tej sieci transakcji bezgotówkowej. Płacąc w tradycyjny sposób opuszczając sklep zadowolony z jakości obsługi z lekką nutką niesmaku z powodu nie uprzątniętych śmieci. Pouentą niech będzie komentarz, który umieściłbym nad logo uśmiechniętej biedronki "cieszymy się że nie przewróciłeś się na śmieciach, bo i tak nie ma komu sprzątać".i