Opinia użytkownika: Toms
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Niestety nie jestem zadowolony z usług tego dostawcy internetowego. Nie dość, że obsługa zawsze popełniała błąd podczas załatwiania moich spraw, to w ostatnim czasie internet przerywa, a ostatnio nie było go przez połowę dnia. Kiedy zapłaciłem rachunek w ostatnim dniu następnego dnia w mojej skrzynce znalazłem ponaglenie, co jest lekką przesadą. Pani obsługująca mnie wpisała nie tę usługę co chciałem, więc następnego dnia musiałem ją wyłączyć telefonicznie. Dodzwonienie się do infolinii i załatwienie przez nią jakiejś sprawy graniczy z cudem. Czy tak nowoczesna firma jak Multimedia nie mogłaby stworzyć internetowej obsługi użytkownika, gdzie klienci mogliby włączać i wyłączać usługi, kontrolować stan rachunku i mieć wgląd do usługi? Może kiedyś to się zmieni.