Opinia użytkownika: niezalogowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: KFC
Treść opinii: Zamówienie przyjęte bez większego problemu, zaoferowano mi dodatkowo rozszerzenie do zastawu. Byłem z 2 osobami więc zamówienie było duże. Pan przyjmujący płatność w firmowym uniformie z uśmiechem poprosił o płatność przypominając kwotę zakupów. Przy odebraniu zamówienia okazało się że Pepsi Light do zastawu może być tylko w puszcze (ciepłe 0,33l zamiast zimnego 0,5l). Po potwierdzeniu otrzymałem zamówienie, jednak po odjechaniu od okienka okazało się że na 5 porcji frytek były 4 oraz zamiast 2 szt. Pepsi Light 0,33l była tylko jedna. Sytuacja taka w tym KFC powtórzyła się już wielokrotnie, jednak z powodu ograniczonego czasu nie mogłem już wrócić. Dojazd do Drive'a czysty i przejezdny, obsługa miła, w czystych firmowych uniformach.