Opinia użytkownika: Toms
Dotycząca firmy: BNP Paribas
Treść opinii: Byłem zmuszony do założenia konta w tym banku ze względu na kredyt. Od początku używania konta internetowego jednak nie jestem z niego zadowolony. Problemy zaczęły się podczas pierwszego logowania kiedy to musiałem aktywować konto przez infolinię. Robiłem to kilka godzin ponieważ cała procedura jest bardzo nieprzyjemna dla użytkowników. Najgorsze było wpisywanie jakiegokolwiek numeru, np numeru klienta - kiedy wpisałem pierwszą cyfrę już automat mówił, że numer jest nieprawidłowy i łączymy z konsultantem i tak w kółko. Kiedy już udało mi się dokonać aktywacji musiałem zmierzyć się procedurą logowania. Używanie tokena i samo logowanie to przepisywanie numerków - a to do komputera, następnie do tokena. Rozumiem kwestię bezpieczeństwa, ale korzystałem już z usług wielu banków i nigdy nie miałem tak niekorzystnej procedury logowania do konta. Dla starszych osób, lub nieobytych z komputerami logowanie do konta graniczy z cudem. Na koniec dodam, że Pan w oddziale banku nie potrafił mi pomóc tłumacząc się względami bezpieczeństwa.