Opinia użytkownika: Marta_977
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Kolejny wielki minus dla mBanku. Dziś na ekoncie została mi naliczona opłata za kartę zbliżeniową, której nie posiadam. 2 miesiące temu składałam o nią wniosek, ale do tej pory do mnie nie dotarła. Na koncie internetowym jest informacja, że żadna tego typu karta nie jest aktywowana. Co usłyszałam, dzwoniąc na infolinię? Mniej więcej coś takiego: "skoro został złożony wniosek o kartę, to bank traktuje, jakby ją pani miała i nalicza za nią opłaty". Nie docierały moje argumenty, że skoro karta nie została przeze mnie aktywowana, mało tego - w ogóle jej nie dostałam, to pobieranie takiej opłaty jest śmieszne. Jedyne, co był w stanie zrobić bank, to zablokować tę "wirtualną" kartę, której nie posiadam. Wielkie rozczarowanie... Zresztą już nie pierwsze...