Opinia użytkownika: Rafał_8
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Przy wejściu do salonu powitał mnie stojący tam pracownik ochrony. Na sali sprzedaży widziałem kilku pracowników. Pracownicy na Sali sprzedaży zajmowali się obsługą klientów oraz rozkładaniem towarów. Wnętrze salonu było czyste, na podłogach nie było widocznych zanieczyszczeń, oświetlenie było sprawne. Telewizory były włączone, natomiast w tle słychać było cichą muzykę. Półki z artykułami były zapełnione, w kilku przypadkach, gdy były braki umieszczono właściwą tabliczkę informującą o chwilowym braku produktu. Pozostałe produkty na pułkach były uporządkowane. Po około 10 minutach zwróciłem się do pracownika działu z grami o pomoc w wyborze gry na prezent. Ten powiedział, że podejdzie do mnie, gdy zakończy obsługę klienta. Podszedł do mnie po około trzech minutach. Zapytał mnie dla kogo ma być gra /płeć, wiek/ oraz zainteresowania. Wskazał mi wstępnie kilka symulatorów, opisując je po krótce. Wskazał, że najciekawszym wyborem może być symulator pojazdów specjalnych. Omówił wymagania systemowe gry oraz wspomniał o możliwości zwrotu gry bez oznak użytkowania. Uważam, że sprzedawca zachowywał się bardzo profesjonalnie i obsługiwał mnie z dużym zaangażowaniem. Z wybraną płytą udałem się do kasy. Stanowiska kasowe były uporządkowane i znajdowały się przy nich regały z produktami impulsowymi oraz promocyjnymi. Kasjerka po powitaniu mnie zeskanowała moją płytę, zaproponowała mi zakup jednego z produktów znajdujących się w strefie kasowej i zapytała czy zapakować płytę w siatkę. Wymieniła kwotę do zapłaty, po zrealizowaniu płatności podała mi zapakowany produkt wraz z paragonem i podziękowała za zakup. Przy wyjściu zostałem pożegnany przez pracownika ochrony stojącego przy wejściu. Pracownicy salonu ubrani byli w czyste stroje firmowe.