Opinia użytkownika: Marta_977
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Kolejne rozczarowanie mBankiem, którego stałą klientką jestem od ponad 5 lat. Dla tego banku charakterystyczne jest wprowadzanie wciąż nowych informacji do regulaminów, zmiany cenników itp. Kolejna "wspaniała" nowość, jaka wejdzie w życie w sierpniu to wprowadzenie opłaty za kartę debetową, jeśli nie będzie się nią płaciło... Kolejnym moim zarzutem wobec banku jest fakt, że od ponad miesiąca czekam na nową kartę. 31 maja 2011 skończyła się ważność karty debetowej, której aktywnie używałam przez 5 lat. Do tej pory nie mam nowej, choć składałam wniosek na stronie internetowej banku, a później dodatkowo kontaktowałam się z pracownikiem mLinii, żeby wyjaśnić sytuację. Usłyszałam, że karta została wysłana, ale pewnie zaginęła z winy poczty (a że wysłano ją zwykłym listem, to nawet nie można sprawdzić, co się w tej chwili dzieje z przesyłką). Obiecano mi, że w ciągu 2 tygodni (od momentu mojego telefonu) będę miała kartę. Czas mija, a do tej pory w mojej skrzynce nie pojawiła się żadna przesyłka od banku. Wielki minus za niepoważne traktowanie klienta - nie mam możliwości płacenia kartą czy wypłacenia pieniędzy, co bardzo utrudnia mi życie!