Opinia użytkownika: Ewa_1031
Dotycząca firmy: Sorrento
Treść opinii: Restauracja bardzo ładnie urządzona, w zimie kominek, generalnie atmosfera w lokalu bardzo przyjemna. Jedzonko również przepyszne, spore porcje, ładnie podane. Natomiast obsługa pozostawia naprawdę wiele do życzenia. Poszłam z nastawieniem 'zostawienia wysokiego rachunku oraz napiwku' (była okazja do świętowania), ale Pani kelnerka pracowała na brak napiwku ok 2,5 h (tyle spędziłam w restauracji) nie podchodząc do stolika ani razu z pytaniem czy może coś jeszcze podać (siedzielismy z pustymi talerzami ok. 20 minut, jak już je zabierano równiez nie padło pytanie czy może smakowało, czy coś podać jeszcze na deser - NIC!). Poczekaliśmy 40 minut, w końcu Pani obsługując stolik obok (w równie mało wyszukany sposób) mogła zostac przy okazji przywołana do naszego stolika (spojrzeniem ;)) ze zdziwioną mina zapytała czy coś jeszcze podać... Zamówilismy napoje, czekać na rachunek już nei mieliśmy siły ani ochoty. Wychodząc w dobrych (mimo wszystko) nastrojach, zamierzaliśmy uregulować rachunek przy barze bonami Sodexo (które BTW są respektowane jak poinformowano nas telefonicznie niecałą godzinę PRZED przyjściem do restauracji) ale Pani kelnerka po raz kolejny zaskoczona była na tyle, że należało wezwać kierownika, który oczywiście wszystko Pani wyjasnił i przyjął zapłatę rachunku. Niestety, mimo pysznego jedzenia, fajnej atmosfery, nie wrócimy juz do Sorrento a szkoda bo jest tam naprawdę bardzo przyjemnie ale obsługa potrafi skutecznie zepsuć całą atmosferę.