Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Od kilku dni miałam problem z internetem mobilnym z Orange. Po podłączeniu się z siecią, internet po chwili zawieszał się i jego ponowne uruchomienie było niemożliwe. Postanowiłam zadzwonić na infolinię do biura obsługi klienta, aby zgłosić mój problem. Na konsultanta czekałam ponad 10 minut. W tym czasie słuchałam niezwykle irytującej muzyczki (warto pomyśleć o zmianie). Po dłuższym oczekiwaniu odebrała konsultantka. Przedstawiłam jej swój problem. Pracownica wytłumaczyła mi dokładnie co mam zaznaczać w swoim komputerze. Powiedziała, że być może mam jakieś blokady. Wydało mi się to dziwne ponieważ z Internetu Orange korzystam od kilku lat i nie zmieniałam żadnych ustawień w komputerze. Jak się okazało wszystko było ok. Pracownica powiedziała, że to ewidentna wina modemu i nic nie może z tym zrobić. Zrezygnowana zakończyłam rozmowę. Jeszcze tego samego dnia kilka godzin później postanowiłam spróbować ponownie połączyć się z siecią przez modem. Odbyło się to bez żadnych problemów. Nie mam pojęcia co było przyczyną wcześniejszej awarii, ale z pewnością nie był to modem. Pracownica najwyraźniej nie chciała przyznać się do swojej niewiedzy więc zrzuciła winę na modem. W trakcie rozmowy zaproponowała mi również zakup nowego modemu, na co prawie dałam się namówić.