Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: UPC

Treść opinii: Przez 9 miesięcy korzystałem z usług UPC(internet 25Mbps). Telefoniczna informacja o ofercie była wyczerpująca. Podłączenie usługi w pełni profesjonalne i błyskawiczne. Technicy dzwonią, jeżeli mogą przyjść wcześniej. Przez 9 miesięcy właściwie żadnych problemów z internetem. Tylko kilkanaście razy zdarzyło się, że prędkość internetu nie była maksymalna (do 25 Mbps), ale nie przeszkadzało to w pracy. Wszystko byłoby w porządku, gdybym nie musiał osobiście stawić się w Biurze Obsługi Klienta na ulicy Zana w Lublinie. Nie wiem jak w innych miastach, ale jest to chyba najgorzej zorganizowana firma, jeżeli chodzi o obsługę klienta. I nic nie poradzi profesjonalna, wykwalifikowana obsługa, jeżeli minimalny czas oczekiwania to 45 minut. Dodatkowo dowiedziałem się, że miałem szczęście, że czekałem tak krótko. Musiałem odbyć dwie takie wizyty, przez co straciłem ok. 2h na samo czekanie w kolejce. Na dodatek działało 6 stanowisk z 8, więc nie można powiedzieć, że pracownicy nie dbali o klienta. Myślę, że tak duża firma jak UPC powinna otworzyć nowe BOK, jeżeli w istniejącym jest tak duży ruch. Niestety dla mnie obsługa klienta jest najważniejsza. Od strony technicznej z czystym sercem mogę polecić usługi UPC. Jeżeli chodzi o zorganizowanie obsługi klienta, sprawiła ona, że raczej nie zdecyduję się na ponowne skorzystanie z usług UPC ( Sprawa odgórna. Jak już doczekałem się na kontakt z pracownikiem, był on zawsze profesjonalny i pomocny). Nawet w urzędach nie czeka się tyle w kolejce.