Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: NOMI
Treść opinii: W związku ze zbliżającym się remontem w moim domu, musiałam zaopatrzyć się w folię malarską. W celu jej zakupienia udałam się do C. H. Epi, gdzie mieści sie sklep Nomi. Była sobota, więc w sklepie panował nie mały ruch. Powierzchnia sklepu jest dosyć duża, więc trudno było mi odnaleźć poszukiwany towar. Postanowiłam poszukać pracownika i jego poprosić o pomoc. Niestety z tym również miałam problem. Chodziłam między alejkami sklepu i nie mogłam dostrzec nikogo z obsługi. W końcu dotarłam do okolic magazynu, gdzie znajdowało się trzech pracowników rozładowujących towar. Zapytałam jednego z nich gdzie znajdę folię. Pracownik chętnie zaprowadził mnie do półki z foliami. Kiedy szliśmy w stronę półki, inni klienci również zaczepiali pracownika i prosili o pomoc. Moim zdaniem w sklepie jest zdecydowanie za mało obsługi, a aktualna ilość pracowników nie jest w stanie sprostać robieniu kilku rzeczy jednocześnie.