Opinia użytkownika: Iskierka_1
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Zachęcona reklamą postanowiłam otworzyć lokatę w banku Getin. W tym celu weszłam na stronę www.getinonline.pl. Bez trudu znalazłam interesującą mnie lokatę. By ją założyć postępowałam zgodnie z podanymi tam wytycznymi. Po wpisaniu wszystkich danych i zatwierdzeniu ukazała się informacja, że potwierdzenie złożenia wniosku oraz login do systemu dostanę mailem, natomiast hasło przyjdzie smsem. Przeglądając stronę zainteresowałam się również kontem osobistym, które umożliwiało wypłatę pieniędzy ze wszystkich banków bez pobierania prowizji. Złożyłam kolejny wniosek o otwarcie konta. Po około 3 godzinach od złożenia wniosku postanowiłam poszukać na stronie informacji w ciągu jakiego czasu dostanę na maila potwierdzenie złożenia wniosków bo upływała kolejna godzina a ja nadal nie miałam nic na skrzynce. Informacji nie znalazłam. Postanowiłam zatem wysłać maila z zapytaniem o stan realizacji wniosków i ewentualnie o informację jak długo to potrwa. Mniej więcej 2 godziny później otrzymałam potwierdzenie złożenia wniosku na otwarcie lokaty oraz login do systemu bym mogła kontrolować co dzieje się z lokata. Potwierdzenie złożenia wniosku na otwarcie konta osobistego nie dostałam w ciągu tego dnia wcale. Odpowiedzi na moje zapytanie też nie dostałam i nie wiem czy potwierdzenie lokaty przyszło po mojej interwencji czy tak długo trwa analizowanie wniosku złożonego przez internet. Szkoda, że na stronie banku nie podają informacji o terminie realizacji. Nie mniej jednak przez kolejne 2 dni nie dostałam potwierdzenia o złożeniu wniosku na otwarcie konta osobistego. Doszłam do wniosku ze chyba nie dostanę już nigdy. Zalogowałam się do systemu i z poziomu już klienta banku złożyłam 2 raz wniosek o otwarcie konta. Tym razem potwierdzenie na meila przyszło dosłownie w ciągu minuty. Natomiast w systemie widziałam jak wygląda stan realizacji mojego wniosku. Następnego dnia procedura otwarcia konta była już zakończona. Niby powinnam się cieszyć ale mam zastrzeżenie i to duże. Ponieważ bank otworzył mi konto nie weryfikując danych podanych przez internet. Nie podpisałam żadnej umowy i nikt nie sprawdził mojej wiarygodności. Myślę, ze moja wiarygodność została zweryfikowana tylko i wyłącznie przez to , że założyłam lokatę i wpłaciłam na nią pieniądze z innego banku. Moje główne zastrzeżenia: brak weryfikacji danych, brak podpisania umowy przed otwarciem konta, brak informacji o okresie realizacji złożonych wniosków, ciężko znaleźć informację o kosztach prowadzenia rachunku gdyż nie wszystkie elementy są wyszczególnione (np.: Pekao S.A. w koncie internetowym pobiera 20 gr za każdego wygenerowanego smsa potrzebnego do zatwierdzenia transakcji, w innych bankach jest to bezpłatnie, natomiast Getinonline milczy na ten temat i trzeba się domyślać), brak odpowiedzi na zadane pytanie. Pozytywy: intuicyjna obsługa systemu.