Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Dziś na tej stacji skorzystałam tylko z możliwości umycia szyb, odebrania zaległych faktur i dokonania drobnych zakupów drobnych zakupów.Wjechałam na obszerny podjazd, zaparkowałam w pobliżu dystrybutora i bez problemu umyłam szyby, woda w wiaderku czysta, spora ilość środka myjącego, szybko się obsłużyłam i odjechałam na parking aby nie przeszkadzać tym ,którzy chcą tankować. O dziwo dziś nie było pracownika podjazdu, gdy podjechał klient do uzupełnienia gazu musiała go obsłużyć jedna z kasjerek sklepu. To raczej nie powinno mieć miejsca gdyż jej strój nie jest przystosowany do tego rodzaju obowiązków, ale widać to chyba konieczność "awaryjna". Benzyna w cenie 5,09 zł/litr (coś ostatnio nie spada, a zapowiadało się obiecująco). Udałam się do sklepiku , dziewczyna przy kasie wyprzedza "dzień dobry", obsługuje mnie z uśmiechem, proponuje kartę Biznes-tank jako udogodnienie, przedstawia jej zalety, widać zna się na swoich obowiązkach, dba o klienta i jego wygodę. Zrobiłam drobne zakupy - woda mineralna, jakiś batonik, kasjerka przypomniała o karcie VIYAY bo akurat woda była punktowana - obsługa na medal. Obie kasjerki to młode dziewczyny 20-24 lata, ubrane w koszule firmowe, apaszki, identyfikatory, włosy krótkie, delikatny makijaż, uśmiechnięte,miłe, skłonne do żartu. W sklepie czysto, jasno i przestronnie. Toaleta też w czystości utrzymana, karta kontroli czystości też na bieżąco uzupełniona, woda bieżąca i ręczniki papierowe dotępne. Klienci wchodzą i wychodzą, sprawnie obsługiwani.