Opinia użytkownika: mart
Dotycząca firmy: Sephora
Treść opinii: Byłam w Sephorze mieszczącej się w CH Matarnia w Gdańsku, samochód bez problemu można zostawić zarówno w parkingu podziemnym jak i na powietrzu na samej górze. Witryny sklepu wyglądały na zadbane. Stanowisko do makijażu posiadało ślady po kosmetykach. Weszłam do sklepu szukając męskiej wody toaletowej. Nie zostałam powitana przez personel. Przez ok 5 min. rozglądając się po półkach z produktami nie podeszła do mnie także żadna konsultantka. Wybrała w końcu produkt i podeszłam do kasy, ustawiając się jako 3 w kolejce. Jedna z pracownic nabijała produkty na kasę, a druga zaczęła przedstawiać produkty z wyprzedaży, znajdujące się przy kasie. Następnie odeszła, a ja nadal czekałam z produktami przy kasie. Nagle pojawiła się inna konsultantka i zaprosiła mnie do swojego stanowiska kasowego. Dodatkowo zaproponowała mi dodatkowy produkt, z którego jednak nie skorzystałam. Konsultantka zapytała się zapakować produkty na prezent i dodatkowo włożyła do torby 2 próbki produktów. Płatność kartą przebiegła bez problemu. Obsługa miła nie czułam, że ktoś na siłę się narzuca.