Opinia użytkownika: Marlon
Dotycząca firmy: House
Treść opinii: Wstąpiłem do sklepu House w centrum handlowym Molo, aby zobaczyć spodnie, które uprzednio oglądałem na stronie internetowej sklepu. Spodnie bardzo mi się podobało, ale chciałem je przymierzyć i nie czekać na przesyłkę. Sklep bardzo mi się podobał, było w nim czysto i przestronnie. Towar był odpowiednio wyeksponowany i wydzielony strefami (damska i męska). Oferta sklepu była bardzo bogata i dostępna była tu odzież praktycznie w każdym rozmiarze, więc bez problemu znalazłem swój. Ceny kształtowały się na konkurencyjnym poziomie. Po chwili podeszła do mnie pracownica sklepu, która zaproponowała swoją pomoc widząc moje poszukiwania. Kobieta była bardzo sympatyczna, więc poprosiłem aby pomogła mi w znalezieniu większego rozmiaru, na wszelki wypadek, abym nie musiał wychodzić po nie z przymierzalni. Ekspedientka, bardzo szybko znalazła drugą parę, po czym wskazała mi, gdzie znajduje się przymierzalnia. Przymierzalnia była obszerna i dobrze oświetlona, dzięki temu mogłem się czuć swobodnie i być pewien, że spodnie dobrze na mnie leżą. Udałem się więc do kasy. Przede mną w kolejce znajdowały się dwie osoby, ale personel pracował bardzo sprawnie i czas oczekiwania był bardzo krótki.