Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: JYSK

Treść opinii: Dnia 29 czerwca bieżącego roku udałam się na zakupy do sklepu Jysk, mieszczącego się w Szczecinie na ulicy Wiosennej 32. Zaraz po wejściu do sklepu zostałam zauważona przez jednego z pracowników znajdującego się na kasie. Przywitał mnie on skinieniem głowy i uśmiechem. Udałam się na salę sprzedaży by obejrzeć dostępny asortyment. Towar był bardzo ładnie i estetycznie poukładany. Każdy produkt był na swoim miejscu i opatrzony odpowiednią ceną. Trzeba przyznać sklep sieci Jysk może pochwalić się konkurencyjnymi cenami i bardzo dużym wachlarzem produktów od materacy i łóżek po różnego rodzaju drobiazgi. Artykuły objęte promocją ustawione były w centralnych punktach sklepu, schludnie ułożone w koszyczkach. Na sali sprzedaży zauważyłam tylko dwóch pracowników, oboje byli zajęci obsługą klientów. Natężenie ruchu było co prawda niewielkie, zauważyłam 6 klientów, ale prawie wszyscy mieli jakieś pytania i prosili o pomoc. Wewnątrz sklepu panował ład i porządek, na półkach nie widać było kurzu, podłogi również były czyste. Przeszłam cały sklep, rozejrzałam się po każdym dziele i po upływie około 5 minut udałam się w kierunku kasy. Pracownicy zajęci byli obsługą, jeden z nich kasował produkty, a drugi zajęty był rozmową z klientem. Poczekałam aż skończy i podeszłam do p. Doroty (kierownik sklepu) i spytałam czy mogłaby mi pomóc na dziale z materacami. Pani Dorota uśmiechnęła się powiedziała „Dzień dobry” i od razu udzieliła mi pomocy. Zaprosiła mnie na odpowiedni dział, odnosząc przy okazji doniczkę zarezerwowaną dla klienta na zaplecze. Następnie sprzedawczyni spytała „w czym mogę pomóc?” . Poprosiłam o pomoc w wyborze najlepszego materaca oczywiście w rozsądnej cenie. Pani Dorota zadała kilka pytań wstępnych m.in. jakiej wielkości ma być materac, czy posiadam ramę łóżka i co jest dla mnie ważniejsze cena czy jakość. Poinformowała mnie również, że im więcej sprężyn na m2 tym materac lepszy i droższy. Pani Dorota bardzo przejrzyście i szczegółowo wyjaśniła mi na co należy zwracać uwagę, co będzie najlepsze i wskazała najlepszy według niej model. Sprzedawczyni poinformowała mnie również o możliwości dowozu, o aktualnej ofercie zawartej na stronie internetowej i gazetce promocyjnej, którą mi wręczyła. Szczegółowo wyjaśniła, które materace są objęte promocją a które będą wkrótce, wspomniała także o możliwości kupna na raty. Jestem naprawdę pod dużym wrażeniem wiedzy i kompetencji p. Doroty. Podziękowałam za pomoc, wzięłam koszyczek objęty promocją i udałam się do kasy. Przy stanowisku kasowym nie było kolejki. Pan Kamil przywitał mnie uśmiechem i słowami „dzień dobry”, zaproponował reklamówkę płatną 20 groszy oraz rolkę do czyszczenia odzieży. Zapytał również o kartę playback, wręczył paragon i pożegnał życząc miłego dnia. Wizytę w sklepie Jysk zaliczam do bardzo udanych. W środku spędziłam około 25 minut. Zarówno obsługa na kasie jak i na Sali sprzedaży była bardzo sprawna i kompetentna. Widać było, że pracownikom zależy na zadowoleniu klientów i chętnie udzielali im pomocy. Na pewno jeszcze odwiedzę ten sklep.