Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Sposób załatwiana reklamacji w tym Banku. Chciałam zareklamować odmowne transakcje kartowe i dowiedzieć się dlaczego mimo środków na koncie w dniu poprzednim odrzucono 3 transakcje i w bankomacie system wykazywał brak środków (mimo, że środki były fizycznie). Musiałam stać normalnie w kolejce do obsługi. Bank nie ma żadnych formularzy reklamacyjnych. Pracownik dzwonił na infolinię kartową (długi czas oczekiwania na połączenie). Potem tłumaczenie sytuacji, pracownik sprawdzał i stwierdził: "z powodu braku odświeżenia system pokazywał brak środków". Na koniec przyjmowania reklamacji automatycznie połączenie zostało przerwane. Ponowny telefon, oczekiwanie i okazało się, że od nowa musiałabym tłumaczyć to samo nowej osobie (reklamacja nie została w żaden sposób zapisana). Musiałam całą sytuację od początku opisać odręcznie. Pracownik dołączył kserokopie odrzucenia transakcji z terminali. Na przyjętej reklamacji nie ma podpisu pracownika Banku, który przyjął reklamację. Bank stosuje przedziwną procedurę reklamacyjną, bo nie ma fizycznie osoby przyjmującej reklamację. Na zgłoszeniu reklamacyjnym pracownik stawia jedynie stempel dzienny "otrzymano w dniu... EFG..." Na tą reklamację nie otrzymałam żadnej odpowiedzi, ani nikt z Banku nie kontaktował się ze mną w tej sprawie. Jako klient banku nie interesują mnie techniczne aspekty działania systemu i "odświeżenia", lecz rezultat. Nie chcę mieć do czynienia ze znikającymi i pojawiającymi pieniędzmi na koncie (w bankomacie czy na karcie). Chcę mieć pewność swobodnego dysponowania własnymi pieniędzmi.