Opinia użytkownika: Born
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Dobrze, że są takie miejsca jak Jakosc Obsługi. Z obsługą w różnych postaciach mamy do czynienia każdego dnia. W wielu miejscach jest ona dobra i staje się coraz lepsza, widać wyraźne podnoszenie standardów, ale wciąż są miejsca, gdzie jest ona fatalna. Czasem nie mogę wręcz uwierzyć, że to dzieje się naprawdę, że mamy 21 wiek, wolny rynek, konkurencję itp. a dalej można spotkać się z tak beznadziejnym traktowaniem klienta. Z kiepską, szablonową obsługą mam często do czynienia na różnego rodzaju infoliniach, gdzie jest wielu pracowników i nie odpowiadają oni za swoje słowa, trudno im też wyjść poza skrypt, zmierzyć się z niestandardową kwestią. W niektórych sklepach jest wciąż nie lepiej. Dzięki takim portalom jest szansa, że kiedyś to ulegnie zmianie. Może przy setnej negatywnej opinii ktoś decyzyjny się w końcu zastanowi i stwierdzi, że nadszedł czas by zmienic podejście. Podoba mi się również fakt, że wprowadzono klub super obserwatora z nagrodami gwarantowanymi (a zwłaszcza ich lipcowa promocja), fajne są rozmaite konkursy. Jak dla mnie jest to motywacja by jak najlepiej zapamietywać wizyty w punktach handlowych, restauracjach itp. a potem jest chwalić czy ganić. Plusem portalu jest też jego przejrzystość, łatwe poruszanie się po nim.