Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: W dniu 9.03.2011r. chciałam dokonać transakcji kartowych - bez rezultatu. Wg nowych warunków bezpłatne konto jest tylko wtedy, gdy dokona się 5 transakcji/miesiąc. W innym wypadku pobierana jest oplata za prowadzenie rachunku (6zł 25 każdego miesiąca, płatne "z góry"). Prowizja oddawana jest do 15-go następnego miesiąca, jeśli system zarejestrował 5 transakcji kartowych w poprzednim miesiącu. Mimo środków na karcie nie mogłam dokonać żadnej transakcji (nie była to wina terminala ani systemu). Transakcje były odrzucane!!! Zdenerwowana nieprzyjemną sytuacją postanowiłam sprawdzić saldo w bankomacie (bank był już nieczynny). Bankomat informował mnie o braku środków! Dzień wcześniej były środki na koncie, nie dokonywałam żadnych transakcji, nie wypłacałam pieniędzy z bankomatu, a karty pilnowałam "jak oka w głowie". Byłam zdenerwowana i zła, bo nie mogłam swobodnie zadysponować środkami na tej karcie. Musiałam czekać do następnego dnia, aby złożyć reklamację i dowiedzieć się co stało się z pieniędzmi. Później również miałam tego typu sytuacje. Jest to frustrująca sytuacja dla klienta, gdy w sklepie odmowa jest z powodu "braku środków" na koncie (mimo tego, że środki na koncie są!!!). Zdecydowanie odradzam ten Bank. Podobne sytuacje zdarzają się nagminnie w tym Banku.