Opinia użytkownika: _red_
Dotycząca firmy: GLS
Treść opinii: Przy okazji zakupów w pewnym sklepie internetowym miałem okazję sprawdzić jak pracuje firma kurierska GLS. W obsłudze firmy najbardziej spodobała mi się obsługa ich infolinii i prostota weryfikacji aktualnego położenia mojej przesyłki w internecie. Strona jest bardzo prosta w obsłudze więc nie ma z tym żadnych problemów. Jeżeli chodzi o infolinię największym zaskoczeniem był dla mnie bardzo krótki czas oczekiwania na zgłoszenie się konsultanta. Było to weryfikowane dwa razy. Przy pierwszym kontakcie niestety zostałem odprawiony z kwitkiem. Dzwoniłem aby dopisać numer kontaktowy do mnie jako do odbiorcy żeby kurier mógł się ze mną skontaktować telefonicznie w przypadku problemu z dostarczeniem. Takiej operacji nie można było niestety wykonać ponieważ przesyłki nie było jeszcze w kraju, zostałem poproszony o kontakt za dwa dni. Po tych dwóch dniach zadzwoniłem na infolinię jeszcze raz. Przy kolejnym kontakcie czas oczekiwania na zgłoszenie się konsultanta był równie krótki co za pierwszym razem. Zgodnie z obietnicą złożoną przez konsultantkę, z którą rozmawiałem dwa dni wcześniej, tym razem nie było żadnego problemu, szybko podałem numer kontaktowy i przy okazji zostałem poinformowany o planowanym dostarczeniu paczki. Paczkę odebrałem bez żadnego kłopotu i jestem bardzo zadowolony. Kurier był uprzejmy i miły, w niczym mnie nie pośpieszał, gdy chciałem sprawdzić zawartość przed pokwitowaniem odbioru a do tego kilkanaście minut przed dostawą zadzwonił żeby mnie uprzedzić. Paczka z Holandii dotarła do mnie w 4 dni co również pozytywnie wpłynęło na moje odczucia co do firmy.