Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Tesco

Treść opinii: Bardzo zawiodłam się dzisiaj na obsłudze kasy w hipermarkecie Tesco. Liczba otwartych kas była mała, ale i klientów było niewielu. Podeszłam do kasy, przy której kończono obsługę innej osoby. Kasjerka rozmawiała sobie z koleżanką z innej kasy, nim rozpoczęła kasowanie moich produktów. Nie przywitała się ze mną w ogóle, ani na mnie nie popatrzyła. Nie poczekała też, aż poprzedni klient zapakuje swoje zakupy (choć mogła, bo za mną w kolejce nie było nikogo), przez co moje produkty zmieszały się z jego i potem trzeba było je oddzielać. Na dodatek zmieszała je jeszcze z rzeczami trzeciej klientki, która zaczęła mieć do niej pretensje, że przesuwa te rzeczy nie patrząc, czyje one są. Kasjerka się wzburzyła, że chyba klientka wie, co kupiła, więc sobie znajdzie. Nie zapytano mnie o kartę lojalnościową. Kilka drobnych rzeczy musiałam zabrać wręcz spod nosa kasjerce, bo nie raczyła ich przesunąć ze strefy odczytu kodu kreskowego. Nie powiedziała także "do widzenia".