Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Makro Cash and Carry
Treść opinii: Już na samym wejściu miałyśmy problem z naszą kartą, bez której nie można wejść na teren sklepu. Pani twierdziła, że pokazuje się tam jakieś hasło czy inna informacja, ale nas wpuściła. Mama twierdzi, że od jakiegoś czasu jest ten problem i dziwne, że pracownicy nie potrafią sobie z nim poradzić. Twierdzą, że skoro nie ma problemu przy kasie, to nie ma go w ogóle. Niestety ciągle jesteśmy tam informowane o tym czymś na karcie i każą nam się skontaktować z informacją, a to męczy takie bieganie w kółko i tłumaczenie. Nie wiemy też natomiast, dlaczego wciąż są problemy z wózkami. Da się co prawda taki wziąć, ale problem jest z oddaniem, ponieważ wiele razy mimo przyłączenia go do innego wózka nie oddawało nam monet. Poinformowałyśmy pracowników, że powinni coś z tymi wózkami zrobić, bo tak nie może być. W odpowiedzi dostałyśmy obcążki, by wydobyć sobie naszą monetę i uwagę, byśmy przed wyciągnięciem wózek spięły z innym. Obsługa przy kasie była za to bardzo miła. Pani dodatkowo była tak elegancko ubrana, że aż dziwne, że w takim stroju pracuje na kasie, a nie w jakimś biurze. Ale to tylko na plus, choć może szpilki nieco jej przeszkadzały.