Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Mango
Treść opinii: W czasie mojej wizyty w sklepie Mango w Galerii Kazimierz w Krakowie na sali sprzedaży pracowały dwie ekspedientki. Klientów oprócz mnie nie było. Postanowiłam zmierzyć dwie pary spodni. Jedne z nich były za duże więc wychyliłam się z przymierzalni aby poprosić ekspediętkę o poodanie innego rozmiaru- nikogo nie było więc wyszłam przed przymierzalnię w spodniach ze sklepu. Na moja prośbę o podanie innego rozmiaru sprzedawczyni powiedziała, że wszystko jest wywieszone i mam sobie poszukać więc chciałam podejść do wieszaka i to zrobić na co została mi zwrócona uwaga, że ie należy z przymierzalni wychodzic w rzeczach ze sklepu. Zapytałam więc czy nie może mi podac tych spodni- na co usłyszałam, że nie i mam się przebrać wziąć właściwy rozmiar i mogę przymierzyć je ponownie. Dodam, że ekspediętkę od wieszaka dzieliło 10 metrów. Widocznie tam klient jest dla obsługi a nie obsługa dla klienta.