Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: KFC
Treść opinii: Akurat w tym momencie lokal wybrałam z dwóch powodów - po pierwsze, chciałam coś na szybko zjeść, po drugie, potrzebowałam skorzystać z internetu, ale przy tym musiałam podłączyć laptop do gniazdka, bo miałam słabą baterię. Idealnie nadawało się do tego KFC. Byłam pewna, że gdzie jak gdzie, ale tu dostanę jedzenie bardzo szybko. Niestety nic bardziej mylnego. Kolejka do kasy nie była duża, ale pracownicy absolutnie nad nią nie panowali i funkcjonowała zasada: kto pierwszy ten lepszy. Niestety wybrałam sobie kasę obsługiwaną przez osobę, która beztrosko w pewnym momencie odeszła od kasy, bez słowa wyjaśnienia. Nie chciałam wpychać się przed kogoś innego, stanęłam znowu w kolejce, niestety tutaj też nie mogła się doczekać, pracownica ruszała się jak mucha w smole, obsługiwała ludzi wpychających się do kolejki, w ogóle nie zwracając uwagi, że ktoś już czeka. Po prawie 15 minutach, kiedy koło mnie obsłużono już wszystkich, którzy przyszli razem ze mną i długo po mnie, nie wytrzymałam i ja też wepchnęłam się do innej kasy. Zwróciłam pracownikowi (młody chłopak) uwagę na skandalicznie długi czas czekania, na co pracownik nic nie odpowiedział. Zamówiłam, przy czym zastrzegłam, że frytki chcę bez soli. Pracownik na to uśmiechnął się złośliwie i powiedział, ze "to sobie pani poczeka jeszcze trzy minuty". Niestety czekałam 6, nie 3 (w lokalu wisiał zegar z bardzo wyraźnymi wskazówkami). W całym lokalu czuć było wyraźnie zapach smażonych frytek i kawałków kurczaka, wentylacja musiała bardzo szwankować. Znalazłam sobie siedzące miejsce, zjadłam, napisałam co miałam napisać i wyszłam. Poza koszmarną obsługą przy kasie nie mam zastrzeżeń, lokal był czysty, jedzenie zgodne ze standardami KFC.