Opinia użytkownika: Agata_450
Dotycząca firmy: DOUGLAS
Treść opinii: Moja ostatnia wiztya w Douglasie w Silesia CC była zaskakująca. Zazwyczaj gdy pojawiam sie w innych oddziałach tej perfumerii to jestem obsłużona na najwyższym poziomie. Tutaj natomiast zaraz po wejściu do sklepu zauważyłam, że oprócz dwóch pracownic stojących przy kasie nie widać było żadnego innego pracownika. Poszukiwałam jakiegoś drobiazgu na prezent, więc chodziłam między półkami i szczerze powiedziawszy czekałam, aż ktoś podejdzie do mnie i zaproponuje mi pomoc. Spojrzałam kilka razy na pracownice stojące przy kasie, jednak były one tak mocno zajęte rozmową, że nie zauważały mnie. Postanowiłam więc podejść do innej pracownicy, która pojawiła się między półkami. Zanim jednak do niej dotarłam pojawiła się obok niej kierowniczka, która zaczęła przedstawiać jej nową pracownicę. W zwiazku z tym, że były również bardzo zajęte rozmową postanowiłam sama wybrać coś z oferty. Spędziłam w sklepie 14 minut, oprócz mnie pojawiła się tam jeszcze tylko jedna klientka, ale szybko wyszła a do mnie nie podszedł w tym czasie nikt. Nie wiem czy było to spowodowane moim niepozornym sportowym strojem? Być może Panie z obsługi nie liczyły, że kupię cokolwiek? Gdy wybrałam już płyn do kąpieli i podeszłam z nim do kasy pracownice obsłużyły mnie, jednak nie przestawały rozmawiać na tematy prywatne. Pracownica zaproponował mi dodatkowo kulki do kąpieli związane w kształt kwiatka, jednak o zapakowanie produktu na prezent sama musiałam poprosić - pracownica nie zaproponował mi tego. Uważam, że jak na standardy Douglasowskie obsługa była bardzo słaba. Sklep poaz tym czysty, witryny gustownie udekorowane.