Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Rossmann
Treść opinii: Będąc w okolicy postanowiłem zajechać do sklepu dyskontowego na zakupy. Wychodząc z samochodu zauważyłem, że tuż obok otworzony został sklep Rossmann. O tym, że jest nowo otwarty można było się dowiedzieć z ilości hostess, które rozdawały ulotki. Po wejściu do środka można było także usłyszeć informację, że każdy klient który dokona zakupu dostanie prezent. W środku panował duży ruch, ale też i pracowników było dużo. Po wybraniu interesujących mnie produktów udałem się do kasy. Musiałem chwilkę poczekać, gdyż była kolejka. Po kilku minutach przywitała się ze mną pracownica. Po zeskanowaniu wszystkich produktów podała mi kwotę do zapłaty. Wręczyłem jej kartę kredytową, gdyż nie miałem gotówki. I tu małe zaskoczenie. Okazało się, że pracownica nie potrafi obsługiwac terminalu do kart. Sam musiałem jej powiedzieć, jak należy dokonać zapłaty kartą kredytową, która ma chip. Po podziękowaniu za zakupy udałem się po prezenty. Zostały dość sprawnie wydane. Po wydaniu prezentów pożegnano się ze mną i zaproszono mnie ponownie na zakupy.