Opinia użytkownika: Era
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Zainteresowałam się ofertą Getin Banku w celu założenia lokaty.Za pomocą strony internetowej wypełniłam i wysłałam stosowny formularz. dość szybko skontaktowała się ze mną pracownica i poinformowała, że w celu założenia lokaty muszę udać się do siedziby banku. Podała mi adres placówki i zaproponowała termin i godzinę, które mi odpowiadały. Otrzymałam ponadto 2 sms-y potwierdzające umówione spotkanie, a w przeddzień również e-mail przypominający o tym spotkaniu. Wszystko to miało służyć sprawnej obsłudze i oszczędności mojego czasu - miałam przyjść na godz. 10 i zostać obsłużona bez zbędnego czekania. Niestety okazało się, że były to tylko obietnice. Zjawiłam się w banku o godz. 10. W kolejce oczekiwało 5 osób (brak wystarczającej ilości miejsc siedzących więc reszta przycupnęła na parapecie). Obsługiwały 2 pracownice.Oczywiście mnie obowiązywała normalna kolejka. Tempo było ślimacze. Zdenerwowani klienci wychodzili przedłużać karty postojowe w samochodach. Jedna z pracownic wyszła zrobić sobie kawę i wróciła z kubkiem do swojego biurka. W kolejce wysłuchiwaliśmy dziwnych wywodów kierowanych do jednej z klientek w jak rewelacyjny sposób może ulokować 2 tys zł i zarobić na tym fortunę. Doczekałam się swojej kolejki o godz 11.10. Nie usłyszałam ani jednego słowa przepraszającego,lecz pracownica poinformowała,że pracownicy umawiający klientów przez telefon nie znają realiów pracy w banku. Do założenia lokaty nie doszło, gdyż okazało się że w tym banku trzeba przyjść jeszcze raz następnego dnia, aby potwierdzić wpłynięcie przelewu pieniędzy na konto Getin Banku, albo muszę przynieść pieniądze w gotówce (nie powiedziano mi o tym przez telefon, ani w e-mailu).Zakładałam podobną lokatę w innym banku i wystarczyła 1 wizyta! Nie odważyłam się przemierzać miasta z gotówką pobraną w moim banku, nie miałam też czasu, aby następnego dnia stać w kolejce, a ponadto właśnie tego dnia mijał okres obowiązywania tych lokat.Obsługująca mnie pracownica nie do końca znała zasady zakładania lokat, wychodziła zasięgać informacji, co jeszcze przedłużało czas obsługi. A miało być miło, szybko i przyjemnie.