Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Dzisiejsze zakupy postanowiłem zrobić w Polo Markecie. Parking przed sklepem jest bardzo mały i ciężko było gdziekolwiek zaparkować. Na parkingu nie zauważyłem zanieczyszczeń. Strefa wejścia była czysta i uporządkowana. Koszyki czerwone dla klientów były czyste i uporządkowane. Warzywa i owoce były estetycznie poukładane, nie świeżych produktów nie zauważyłem. Jednak przy kapuście młodej, która była w promocji i wyeksponowana na palecie euro, panował niewielki nieporządek. Liście leżały poobrywane na podłodze. Na sali sprzedaży nie zauważyłem żadnego pracownika. Na regale z kosmetykami występowały braki w dezodorantach NIVEA, które były w promocji w cenie 9,99 zł. Ciągi komunikacyjne są bardzo wąskie, co utrudnia bardzo robienie zakupów. Do stoiska ze świeżymi wędlinami była duża kolejka, a obsługa była bardzo powolna. Zauważyłem, że jest dostępne świeże pieczywo i w dodatku jeszcze ciepłe. Jednak w miejscu gdzie pieczywo było wyeksponowane zauważyć się dało, że kruszyny nie są z dnia bieżącego. Stoją w kolejce do kasy (były czynne kasy dwie), został wezwany kolejny pracownik na trzecie stanowisko kasowe i od razu byłem pierwszy do obsługi. Pani Agnieszka była uprzejma i miła. Zastosowała wszystkie zwroty grzecznościowe.