Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: VOX Składy budowlane

Treść opinii: Lokalizacja sklepu jest dość dobra, szczególnie dojazd od strony centrum miasta. Dojazd oznakowany bardzo dobrze dwoma dużymi bilbordami. Budynek z zewnątrz również był dobrze oznakowany, dużymi szyldami z nazwą firmy, plakatem reklamowym. Godziny otwarcia na drzwiach wejściowych były czytelne. Przed budynkiem nie zauważyłem żadnych nieczystości. Moje pierwsze wrażenie jeżeli chodzi o wygląd sklepu w wewnątrz zaraz po wejściu na salę sprzedaży było średnie. Towary nie były dość czytelnie poukładane, zauważyłem, że niektóre były lekko zakurzone, były pozasłaniane okna roletami, czyli atmosfera nie była dość przyjazna, niektóre produkty były zapakowane jeszcze w folię i wyeksponowane na sali sprzedaży. Temperatura w sklepie była prawidłowa, nie była ani gorąco ani zimno. Pracownik, który mnie obsługiwał był ubrany w niebieską bluzę, nie posiadał identyfikatora. Drugi pracownik był ubrany w czerwony polar, nie zauważyłem ani logo firmy ani identyfikatora. Po wejściu, żaden pracownik nie powitał mnie. Jeden z pracowników obsługiwał klienta przy kasie. Po wejściu do sklepu, zacząłem się rozglądać po całej sali sprzedaży. Żaden z pracowników mną się nie zainteresował. Jeden z pracowników przechodził prawie obok i też się nie zainteresował, wyszedł ze sklepu zapalić papierosa. Odczekałem około 15 minut i poprosiłem pracownika o pomoc.Pracownik w ogóle nie mówił o korzyściach ani zaletach. Sprawiał wrażenia bardzo mało zorientowanego w asortymencie. Jak zapytałem o panele jasny dąb, to nie potrafił wskazać żadnego produktu. Pracownik nie prezentował produktu, nie zachęcał do samodzielnego wypróbowania. Pracownik nie pytał o planowany termin zakupu. Pracownik nie oferował sprzedaży z usługą montażu. Dopiero wtedy kiedy zapytałem pracownik powiedział, że najlepiej w sklepie kupić a usługę zamówić osobno. Wtedy poprosiłem o ewentualne namiary do fachowca, które otrzymałem.Pracownik nie proponował żadnych produktów komplementarnych. Pracownik nie proponował żadnych dodatkowych produktów. Pracownik nie proponował i nie zachęcał do zakupu na raty oraz nie prezentował w związku z tym żadnych korzyści. Pracownik nie dążył do finalizacji transakcji, nie oferował pomocy i nie przekazał mi żadnych namiarów ani do siebie ani do sklepu. Jedynie co wykonał to obliczenie na kalkulatorze ile mniej więcej będzie kosztowało 16 metrów paneli. Pracownik był bierny w momencie kiedy wychodziłem ze sklepu. Ogólna ocena jakości obsługi klienta. Pracownik pozytywnie była nastawiony do klienta. Nie usłyszałem żadnych zwrotów grzecznościowych. Informacje, które były przekazywane nie były zrozumiałe. Pracownik nie udzielał wyczerpujących informacji. Sprzedawca nie zachęcał i nie przekonywał do zakupu. Zauważyłem, że pracownicy wymieniali między sobą zdania a klientem się nie interesowali. Pracownik nie prowadził aktywnej rozmowy. Atmosfera w sklepie ogólnie była mało przyjazna. Pracownik zachowywał się tak jakby nie posiadła kompetencji ani wiedzy na temat produktu. Sprzedawca nie potrafił doradzić klientowi.