Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Sephora
Treść opinii: W sklepie było bardzo dyżo klientów. Pracownicy byli dobrze widoczni. Ubrani byli w czarne koszulki, czarne spodnie i czarne buty. Konsultantki miały przypięte pasy makijażowe i identyfikatory. Ochrona dyskretnie poruszała się pomiędzy półkami i bacznie obserwowała klientów. Kazdy klient był witany przez uśmiechniętych pracowników. Towary były wystawione na wysokości wzroku i zasięgu klienta, perfumy uporządkowane alfabetycznie. Podłoga w sklepie była czysta, pomiędzy półkami można było się poruszać swobodnie. Obsługa nie była nachalna. Czułam, że w każdej chwili mogę liczyć na pomoc. Niestety nie wszystkie produkty posiadały testery, przez co klient nie ma mozliwości sprawdzenia konsystencji i wyglądu kosmetyku. Zainteresowałam się produktami z półki wyprzedaże. Były one w atrakcyjnych cenach, a półka była dobrze widoczna od chwili wejścia do sklepu. Po samodzielnym wybraniu produktu udałam się do kasy. Kasjerka powitała mnie z usmiechem. Zapytała, czy posiadam kartę Sephora i zarejestrowała transakcję. Do torebki wrzucila próbki kremów i podziękowała za wizytę. Mimo wielu klientów przy kasie obsługa szła bardzo sprawnie.