Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Po obejrzeniu reklamy telewizyjnej, zainteresowany lokatą udałem się do Getin Banku. Ogólne wrażenie z dzisiejszej wizyty w oddziale banku jest pozytywne. Po wejściu do placówki byłem drugim klientem. Przede mną była obsługiwana klienta, która otrzymywała kredyt. Za mną oczekiwał klient na obsługę, zauważyłem, że chce dokonać zapłaty rachunku. Drugie stanowisko było nieczynne. Oczekując na obsługę zauważyłem klienta, który stanął w progu i jak zobaczył kolejkę stwierdził, że idzie gdzie indziej zapłacić rachunki. Na obsługę czekałem około 5 minut. Pracownik po moim podejściu do stanowiska przywitał mnie i od razu (po moim zapytaniu) zaczął omawiać produkty. Rozpisał niektóre informacje na kartce, co pomogło mi choć trochę zrozumieć produkt. Pracownik nie zbadał mojej zdolności finansowe, zapytał tylko ile mógłbym wpłacać miesięcznie. Na moją prośbę wydrukował mi symulację produktu "bezpieczna przyszłość", pokazywał mi na ekranie monitora wyniki "kwartalnych zysków". Zadawał mało pytań ale dawał do zrozumienia, że produkt jest bardzo dobry i warto z niego skorzystać. Po moim zapytaniu o konsekwencje braku nieregularnych wpłat, pracownik poinformował mnie o skutkach. Dałem pracownikowi do zrozumienia, że za bardzo nie pasuje mi ten produkt, ponieważ nie ma żadnych odstępstw co do nieregularnych wpłat oraz braku ubezpieczenia w przypadku utraty pracy. Powiedziałem pracownikowi, że muszę się jeszcze zastanowić i poprosiłem o wizytówkę. Pracownik po wręczeniu wizytówki poprosił mnie o numer telefonu i poinformował, że zadzwoni w następnym tygodniu z zapytaniem o decyzję. Pracownik podziękował za wizytę i pożegnał.