Opinia użytkownika: Born
Dotycząca firmy: FLiXBUS
Treść opinii: Jakiś czas temu pojawił się, dość mocno reklamowany, nowy przewoźnik autokarowy, oferujący przejazdy w kraju i za granicą. W momencie rozpoczęcia przez niego sprzedaży można było upolować bilety za niewiarygodnie niskie ceny (np. 20 złotych poznań-berlin-poznań), więc nie mogłem się doczekać kiedy wrzucą do sprzedaży bilety na kolejne miesiące. No i w niedzielę w końcu to nastąpiło. Sprawdzam, super ceny, rezerwuję. No i zaczynają się schody. Widać, że nie przygotowali się od strony technicznej - strona internetowa się wiesza, co chwilę muszę szukać od początku, nie mogę przejść do zapłaty. Po setnej chyba :) próbie w końcu mam! Bilety w koszyku, przechodzę do e-carda, płacę kartą i .... wszystko się wiesza. Mówiąc obrazowo strona zdechła. Z karty mi pieniądze zeszły, ale potwierdzenia zakupu nie dostałem. Wchodzę na forum, widzę, ze w podobnej sytuacji jest sporo kupujących. Dzień później polskibus wydaje komunikat, że z powodu problemów technicznych prosi wszystkich, którzy dokonali płatności o przesyłanie do nich maili z godziną płatności, kwotą itp. a na tej podstawie prześlą bilety, prosząc jednocześnie o cierpliwość. A ta powoli już mi się kończy, bo mamy dzisiaj czwartek i do tej pory nikt na moje 2 maile nie odpisał.