Opinia użytkownika: pararoks
Dotycząca firmy: PEPCO
Treść opinii: Zostałam poproszona przez bliską osobę o dokonanie w Pepco zakupu z najnowszej gazetki, chodziło o basenik dmuchany dla dzieci. Towar miał się pojawić w sklepie właśnie dziś, miałam nadzieję, iż nie zostanie błyskawicznie wykupiony. Weszłam do sklepu i wzięłam koszyk, jednk okazało się, iż ma tylko jedno ucho. Zamieniłam go na inny i udałam się na koniec sklepu, do stoiska z zabawkami, rozglądając się po drodze, czy produkty z gazetki nie zostały jakoś specjalnie wyeksponowane. Basenu nie znalazłam, udałam się więc do kasy, aby o niego spytać. Młoda Pani Sprzedająca powiedziała, iż dostawa ma być dopiero dziś. Zadzwoniła jednak jeszcze po drugą Panią. Okazało się, iż produkt dostępny jest już od wczoraj. Zaprowadzono mnie ponownie na koniec sklepu, i tam, prędzej, niż Pani Sprzedająca, znalazłam już poszukiwany towar. Wracając do kasy, przeglądałam stoiska, poszukując innych produktów promocyjnych, jednak nie wszystkie były dostępne. Za plus uważam porządek na półkach i wieszakach, który tym razem był nienaganny - czasami trzeba kluczyć alejkami, aby ominąć czekający na rozłożenie towar. Za basenik zapłaciłam - 59,99zł, upewniłam się także, iż w razie wad mogę zwrócić towar do reklamacji za okazanie paragonu. Wizytę uznaję za względnie udaną, z towaru jestem stuprocentowo zadowolona.