Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Dnia 22 czerwca wybrałam się na zakupy do jednego ze szczecińskich salonów sieci Empik, mieszczącego się w C.H. Galaxy. Pomimo tego, że salon jest duży a pracowników niewielu (na sali sprzedaży zauważyłam 5 pracowników)w sklepie panował ład i porządek. Towar był schludnie i równo poukładany, jedynie na dziale prasy panował lekki chaos, który porządkowała jedna z pracownic. Nowości i bestsellery były bardzo dobrze wyeksponowane i w pełni dostępne dla klientów. W sklepie panował spory ruch, jednak dwie osoby na kasie sprawnie zajmowały się ich obsługą. Podeszłam do jednego z pracowników w czarnej koszulce z logiem Empik`u (Max, blondyn, średniego wzrostu, okulary) i poprosiłam o pomoc w odnalezieniu książki pt. „Prawie w domu” Pam Jenoff. Pan Maksymilian z uśmiechem na twarzy zaprowadził mnie do odpowiedniej półki i wręczył egzemplarz książki. Przed podejściem do kasy rozejrzałam się jeszcze po salonie, byłam pod wrażeniem zarówno porządku jak i atmosfery w nim panującej. Na koniec podeszłam do kasy. Przede mną było 5 osób, jednak w kolejce nie czekałam dłużej niż 2-3 minuty. Pani Edyta (kręcone, ciemne włosy) powitała mnie uśmiechem , skasowała książkę i zaproponowała mały drobiazg w promocji. Po chwili wydała resztę, zapakowała towar do reklamówki firmowej, pożegnała się, życząc miłej lektury. Obsługa zarówno na kasie jak i na sali sprzedaży była sprawna i sympatyczna. Pracownicy w tym salonie są bardzo kompetentni i chętnie pomagają klientom. W tle grała przyjemna dla ucha muzyka co sprzyjało zakupom. W sklepie spędziłam około 20 minut i nie nudziłam się nawet przez moment. Wszyscy pracownicy byli czymś zajęci, jednak poproszeni o pomoc natychmiast przerywali swoje zajęcie i starali się jak najlepiej doradzić klientom. Moje wrażenia są jak najbardziej pozytywne i na pewno jeszcze nie raz odwiedzę ten salon.