Opinia użytkownika: Toms
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Wizytę rozpocząłem od oceny wyglądu sklepu z zewnątrz do czego nie mam żadnych zastrzeżeń. Sklep jest duży, nowy a wokoło sklepu jest ogromny parking, który był właśnie sprzątany przez jedną z pracownic. Na budynku powieszonych jest sporo billboardów przedstawiających aktualną ofertę sklepu. Kosz był wypełniony w połowie. Obok miejsca z wózkami wisiały gabloty z plakatami reklamowymi w czterech rodzajach: "Tygodniowe inspiracje", "Super cena", "Śródziemnomorskie klimaty" i "Spędźmy czas razem". Strefa wejścia była czysta, nie budziła zastrzeżeń w żadnej kwestii. Podłoga na sali sprzedaży również nie budziła zastrzeżeń, a palety w pierwszej alejce ustawione były w idealnej linii prostej. Przy stoiskach z pieczywem, a także z owocami i warzywami dostępne były woreczki foliowe, a same stoiska wyglądały czysto i apetycznie. Widząc pracownicę na sali sprzedaży zapytałem o dostępność produktu żywnościowego. Pracownica bardzo życzliwie zareagowała na moją prośbę i beż problemu zaprowadziła mnie do półki z galaretką przedstawiając przy tym dostępną ofertę. Następnie udałem się do kasy, do której była kolejka złożona z 5 osób. W kolejce spędziłem aż 10 minut. Przed kasą dostępny był aktualny numer tygodnika "Kropka TV", a pod kasami leżały reklamówki foliowe. Kasjerka powitała mnie, nie nawiązywała kontaktu wzrokowego, ale wykonywała swoją pracę prawidłowo. Zajrzała do mojego wózka i sprawdziła czy wyjąłem wszystkie produkty z kosza. Po skasowaniu otrzymałem prawidłową resztę i paragon do ręki.