Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Zainteresowany zakupem materaca udałem się do sklepu JYSK. Po wejściu sprawdziłem ilu jest sprzedawców oraz klientów na sali sprzedaży. Po kilku sekundach od wejścia udałem się do miejsca gdzie były wyeksponowane materace. Żaden sprzedawca mną się nie zainteresował. Dopiero kiedy po około 3 minutach poprosiłem o pomoc sprzedawcę stojącego przy kasie, uzyskałem pomoc. Pracownik zadawał dużo pytań otwartych, był bardzo zaangażowany w udzielenie informacji klientowi. Udzielał wskazówek i rad. Zaproponował produkt dodatkowy oraz zakup materaca i pokrowca wtedy kiedy będzie promocja, aby było taniej. Po rozmowie udałem się do kasy i zakupiłem brelok do kluczy. Przy kasie zostałem miło i szybko obsłużony, ale nie wszystkie zwroty grzecznościowe zostały użyte. Ogólne wrażenie z dzisiejszej wizyty, jest pozytywne. Choć sprzedawca sam nie podszedł do klienta, który wszedł do sklepu to jak został poproszony o pomoc to fachowo i sprawnie ją udzielił.