Opinia użytkownika: Iskierka_1
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Moje kilka słów na temat wprowadzonych zmian i funkcjonowania Klubu Liderów Opinii. Przede wszystkim z założenia klub miał być wyróżnieniem dla nas obserwatorów czyli w jego gronie miało znaleźć się kilkanaście osób, które są najlepszymi obserwatorami. Najlepszymi nie oznacza, że napisali największą ilość opinii. To, że od 30 opinii ktoś staje się Super Obserwatorem jest dla mnie totalną pomyłką. Mogę zgodzić się na to by ktoś nalazł się w tym gronie osiągając np.: 1000 punktów – punktów przyznawanych przez moderatorów za jak najlepiej napisaną opinię. Dzisiaj Super Obserwatorem jest około 90% wszystkich obserwatorów więc jak dla mnie to żadne wyróżnienie. Moim zdaniem opinie, które są „hitami” powinny być oceniane wyżej niż 3 pkt bo przecież są jeszcze lepsze niż te za 3 pkt. Uważam, że nadal wartościowi obserwatorzy giną w tłumie pozostałych bo nikt ich nie wyróżnił wcale. Wartościowy obserwator to według mnie ten, który uzyskuje za swoją obserwację 3 pkt, a nie ten który ma masę obserwacji za 1 pkt. Przestańmy promować ilość !!!! Niech z głównej strony zniknie ranking „Top 100 obserwatorów” bo na dzień dzisiejszy nie jest wizytówką portalu tylko pokazuje na co zgadza się jakoscobslugi.pl i co promuje. Co do nagród, które można uzyskać za obserwacje to odpowiada mi ta forma i cieszę się, że obserwatorzy są nagradzani. Może i progi nagród za wysokie, ale z drugiej strony trzeba się napracować by coś osiągnąć. Nie ma nic za darmo. Nie jestem natomiast przychylnie nastawiona do oceniania opinii na 1 pkt albo całkowitego ich odrzucania. Myślę, że i tutaj powinny być oceny od 1-do 3 pkt a w zasadzie od 0 do 3 pkt. Te denne i nic nie mówiące obserwacje nie powinny być brane pod uwagę. Mam nadzieję, że JO w najbliższej przyszłości wyróżni naprawdę dobrych obserwatorów i będą oni mogli być dumni z tego, że piszą opinie dla tego portalu.