Opinia użytkownika: Astra
Dotycząca firmy: PKP Katowice
Treść opinii: Miałam stawić się o określonej godzinie w Katowicach w celu załatwienia ważnej dla mnie sprawy. Na miejscu okazało się, że dworzec jest w trakcie gigantycznego remontu. Żeby dostać się na drugą stronę dworca trzeba było kluczyć dookoła uliczkami. Okazało się, że nie jest to takie proste dla zamiejscowej osoby z określonym czasem na dotarcie do autobusu. Krótko mówiąc pogubiłam się. Nie doszło by do tego, gdyby od początku znajdowały się wskazówki informujące jak z centrum dostać się do dworca zastępczego i odwrotnie. Tabliczki informacyjne są mało czytelne i przypadkowe. Na dworcu nie znalazłam okienka z informacją natomiast czynne były tylko punkty kasowe. Dworzec oprócz informacji jak dojść do ul. Kościuszki nie posiadał wskazówek którędy kierować się np. do centrum. Informacja wskazująca drogę na ul. Kościuszki nie ma znaczenia dla przyjezdnych, ponieważ nic im ta ulica nie mówi. Gdy dotarłam już na właściwe miejsce zdesperowana czekając na autobus, uwagę moją przykuła w oddali na skwerku fontanna tryskająca wodą o fioletowym odcieniu. Zaciekawienie i fascynacja fontanną przyczyniła się do złagodzenia stresu związanego z półgodzinnym spóźnieniem. Nie zaliczyłabym tego dnia do całkowicie straconych.