Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Sephora
Treść opinii: Kupiłam perfumy na prezent, ale niestety nie trafiłam w gust zapachowy, postanowiłam więc zwrócić ten produkt przy okazji wizyty w C.H. Borek. Weszłam do perfumerii, w której było sporo klientek. Zauważyłam kilka pracownic drogerii, jednak wszystkie były zajęte obsługą klientek na sali sprzedaży. Podeszłam do stanowiska kasowego, przy którym również nie było pracownicy. Zaczęłam się rozglądać po wnętrzu sklepu i napotkałam czujne spojrzenie ochroniarza. Pracownik zauważył, że czekam na kogoś przy kasie, otworzył drzwi na zaplecze i bez odrywania wzroku od klientek w sklepie powiedział w kierunku wnętrza zaplecza: "Proszę kogoś do kasy". Po kilku sekundach z zaplecza przyszła pracownica z identyfikatorem "Kierownik sali" i przywitała mnie z uśmiechem. Powiedziałam, że chciałam zwrócić perfumy i podałam je pracownicy wraz z paragonem. Pani obejrzała produkt czy nie był otwierany, po czym wydrukowała paragon - potwierdzenie zwrotu i poprosiła mnie o podpisanie go, po czym podziękowała mi z uśmiechem i wręczyła kwotę z paragonu. Załatwienie sprawy zwrotu przebiegło szybko i bez komplikacji. Pracownica była miła, uśmiechnięta i uprzejma i nie dociekał przyczyny zwrotu produktu.