Opinia użytkownika: Cichyklient
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Po skończeniu pracy postanowiłem uzupełnić braki w baku auta i udałem się na Barlinecką stację koncernu Orlen. Przy tankowaniu pomógł mi pracownik stacji proponując tankowanie do pełna i paliwo Verva, jednocześnie tłumacząc jego właściwości. Skusiłem się. Za kasą przywitał mnie z uśmiechem kasjer - p. Jacek - takie imię widniało na jego identyfikatorze. W czasie gdy moje auto się tankowało kasjer powiadomił mnie, że tankując do pełna przysługuje mnie los zdrapka, po czym szerzej wyjaśnił zasady promocji oraz zaproponował napój energetyczny. Jednakże nie jestem zwolennikiem takich wspomagaczy, odmówiłem. Pan Jacek skasował zatankowane paliwo i zapytał czy zbieram punkty Vitay, traf tak chciał, że kartę gdzieś zapodziałem, albo zgubiłem. Kasjer podał mu numer infolinie dzięki której będę mógł uzyskać dane karty w celu sporządzenia jej duplikatu. Podziękowałem i udałem się do toalety. Choć to może, to śmiesznie zabrzmieć, to rzadko kiedy mam przyjemność korzystać z tak czystej toalety. Gdy wychodziłem, pana Jacka nie było już za kasą, lecz pani kasjerka, która pożegnała mnie mówiąc do widzenia i tym samym gestem opuściłem stację. Polecam stację, choć nie należy ona do najtańszych, ale poziom życzliwości i kompetencji pracowników jest na wysokim poziomie.