Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Subway
Treść opinii: Od kilku dni, działa w galerii restauracja Subway. Postanowiłem tam zajść i porównać do innych restauracji tej firmy w Polsce. Po podejściu do lady, przywitała się ze mną pracownica, która na wstępie zaproponowała różne rodzaje pieczywa. Po wybraniu z menu, zapytała się mnie, czy kanapka ma być podgrzana. Po potwierdzeniu, kanapka została przygotowana. Nie będę się dokładnie rozpisywać, lecz tylko same fakty. Muszę przyznać, że w innych restauracjach jest szybsza obsługa, lecz należy wziąc pod uwagę fakt, że restauracja działa od kilku dni. Wiadomo, że jak będą dłużej pracować, to będzie inaczej. Przez cały okres rozmowy ze mną, różni pracownicy starali się uśmiechać i starali się przez czas być otwarci na potrzeby klientów. Wszędzie panował należyty porżądek. Pracownicy także byli zadbani. Bym zapomniał. Pracownicy bez spoglądania w menu bez żadnego problemu odpowiadali klientom, jaka kanapka jest z czego.