Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: EKO
Treść opinii: Poszedłem do Eko w celu zakupu napoi do picia. Wchodząc do środka zauważyłem, że przed drzwiami do sklepu leży trochę drobnych śmieci. Po wejściu do środka okazało się, że nie ma koszyków przy ladach, choć w sklepie było raptem kilku klientów. Wszedłem więc bez koszyka. Wśród regałów z towarem panował znośny ład i porządek, jednak niektóre ceny były słabo widoczne. Tak było,np. w przypadku 2 litrowej Coca Coli, którą chciałem kupić. Była poukładana w zgrzewkach na palecie, jednak ceny nie mogłem do niej znaleźć. Dopiero wizyta z jedną butelką przy czytniku kodów paskowych zdała rezultat i dowiedziałem się jaka jest jej cena. Personelu nie mogłem zapytać, bo na sali sprzedaży poza kasami nigdzie indziej go nie było. W końcu z koszykiem pełnym zakupów udałem się do kasy i tutaj kolejne rozczarowanie. Tempo pani w kasie było bardzo wolne, coś jakby od niechcenia, identyfikatora brak więc nawet nie wiadomo, kto obsługuje. W kolejce byłem trzeci, przede mną dwie osoby z kilkoma produktami każda, a do kasy czekałem koło 4-5 min. Przy kasie miła obsługa. Zostałem poinformowany jaką kwotę mam zapłacić, o reszcie pani przy kasie nie powiedziała, a resztę razem z paragonem położyła na ladzie obok zakupionych przeze mnie produktów. W trakcie obsługi zauważyłem, że towar przy kasie był niepoukładany, a przy samej kasie panował delikatnie mówiąc artystyczny nieład. No cóż może kolejna wizyta będzie lepsza.