Opinia użytkownika: Justyna_974
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: 14.06.2011 dodałam obserwację odnośnie tego sklepu. Zaznaczyłam, że wszystko było w porządku poza brudnym wejściem, a dokładnie drzwiami. Dzisiaj jest 17.06.2011 i te drzwi wyglądają jeszcze gorzej! Ja rozumiem, że pracownicy w pierwszej kolejności muszą dbać o czystość na sali, o dostępność produktów, obsługę klienta itp ale żeby jedna osoba w ciągu trzech dni nie znalazła 10 minut na przetarcie drzwi i szyb? Wygląd wejścia do sklepu uważam za karygodne, a podobno pierwsze wrażenie jest najważniejsze. Nie mogę narzekać na nic więcej ponieważ w sklepie znajdują się aktoalne gazetki a dokładniej "włoski tydzień", towar jest porządnie i równo ułożony, obsługa służy pomocą, a pani która mnie obsługiwała (miała blond włosy za ramiona, ok 30-35 lat i była trochę "przy kości") była tak miła, że aż chętnie się z nią rozmawiało.