Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Musiałem zajśc do banku, aby wpłacić pieniądze na konto małżonki. Będąc obok jednego z oddziałów, wstąpiłem do niego. W tym oddziale byłem po raz pierwszy, dlatego też z zainteresowaniem obejrzałem jego wnętrze. Wnętrze było przyjemne dla oka. Jednakże nie będę się rozpisywał nad wnętrzem. Po wejściu do środka rozpocząłem się rozglądać, gdzie jest kasa. Zauważył mnie pracownik, który jak się okazało pracował w punkcie kasowym i zaprosił mnie do siebie. Po wręczeniu mu dowodu osobistego i po poinformowaniu go o mojej potrzebie, pracownik od razu przystąpił do przyjęcia gotówki. Cała procedura trwała dość krótko. Podczas oczekiwania na podpisanie potwierdzenia miałem czas, aby obejrzeć miejsce pracy kasjera. Wszędzie panował należyty porządek. Nie zauważyłem rzadnych niepotrzebnych rzeczy. Podobnie jak i wygląd pracownika. Wygląd był nienaganny. Po zakończeniu wpłaty, pracownik zapytał się mnie, czy może mi jeszcze w czymś pomóc. Po podziękowaniu, pracownik także mi podziękował i zaprosił ponownie. Widać, że w każdym oddziale klient jest stawiany na pierwszym miejscu. I całe szczęście.