Opinia użytkownika: leets
Dotycząca firmy: DLH
Treść opinii: Udałem się z kolegą do składu z materiałami z drewna (podłogami). Już na samym początku pan z ochrony wpuszczając nas na teren hurtowni znajdujących się na tym terenie podejrzliwie na nas patrzył zadając pytanie: Jedziecie oglądać czy kupić? Jakby od tego zależało czy zostaliśmy zakwalifikowani do wjazdu na teren hurtowni. Podeszliśmy do biura obsługi, ale jeden ze sprzedawców (bez identyfikatora, ubrania firmowego, jakiegokolwiek znaku rozpoznawczego) powiedział, że mamy czekać. Po około 4-5 minutach wyszedł do nas i zapytał się co nas interesuje. Kolega powiedział czego szuka, jakie ma oczekiwania co do produktu. Niestety sprzedawca nie potrafił fachowo i profesjonalnie doradzić, nie znał stanów magazynowych i nie był w stanie udzielić informacji kiedy dany asortyment będzie dostępny. Kolega zdecydował się na konkretną podłogę, ale sprzedawca znów nie do końca potrafił przeliczyć deski na metry bieżące i kwadratowe posługując się przy tym telefonem komórkowym na tyle nieskutecznie, że kolega wcześniej to wyliczył w pamięci. Myślę, że temu pan przydałaby się lekcja technik sprzedaży czy inny kurs z zakresu obsługi klienta. Produkty oferowane w hurtowni są wykonane z bardzo wysokiej jakości materiałów. Polecając produkty dostępne w składzie zdecydowanie tak. Jakość obsługi zdecydowanie nie.