Opinia użytkownika: Rafał_28
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: Poniedziałkowe zakupy w hipermarkecie Auchan zaczęły się od pobrania wózka na zakupy. Niestety, okazało się, że w stosunku do żadnego z wózków nie można użyć określenia „czysty”. Wybrałem więc taki, który najmniej się kleił. Same zakupy przebiegały standardowo i bez większych niespodzianek. W markecie znajdowała się spora ilość klientów, ale nie przeszkadzało to w dotarciu do poszukiwanego towaru. Kolejki tworzyły się przy kasach (nie wszystkie były otwarte), ale nie były zbyt duże – z reguły liczyły nie więcej niż trzech, czterech oczekujących. Problemy zaczęły się dopiero po opłaceniu zakupów. Okazało się, że widniejąca na paragonie cena jednego z produktów jest zawyżona o 20% (kwotowo niecałe 2 zł). W punkcie obsługi klienta pracowały jedynie dwie osoby, a przede mną w kolejce do obsługi stało sześć osób. Całość załatwiania zwrotu niesłusznie nadpłaconej kwoty zajęła 20 minut, z tego połowę spędziłem oczekując w kolejce do obsługi. Na drugie dziesięć minut złożyło się oczekiwanie, aż pani z obsługi znajdzie towar z błędną ceną na sklepie, co niestety jej się nie udało. Musiałem więc wejść na teren sklepu i doprowadzić pracownika obsługi klienta do miejsca, w którym wyłożono przepłacony towar. Dopiero wtedy uzyskałem zwrot pieniędzy. Podsumowując – wizyta w hipermarkecie Auchan skończyła się rozczarowaniem.